Vakuutusedut

Vakuutukset

Turvan jäsenvakuutus

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa.

Lisäksi vakuutukseen kuuluvat:

• ammatillinen vastuuvakuutus
  • irtaimistovakuutus perhepäivähoitajille

Turva tarjoaa JHL:n jäsenille alennuksia myös muista vakuutuksista.
JHL:n jäsenten valtakunnallinen palvelunumero 010 195 109 on avoinna arkisin klo 8.00–18.00.

Korvauspalvelujen palvelunumero 010 195 108 on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–17.00 ja perjantaisin klo 9.00–16.00. (Palvelunumeroissa paikallispuhelun hinta koko Suomessa).

Liittoturvavakuutus

Jäsenenä olet vakuutettu Turvassa myös osallistuessasi järjestötehtäviin ja –tilaisuuksiin. Liittoturvavakuutus on voimassa Suomessa ja ulkomailla ja se korvaa muun muassa järjestötehtävämatkalla alkavan sairauden tai sattuvan tapaturman hoitokuluja.

Katso tarkemmat tiedot Turvan jäsensivuilta.

Ifin vakuutusedut

Myös vakuutusyhtiö If tarjoaa vakuutusetuja JHL:n jäsenille. Tutustu niihin Ifin liittosivuilta.