Lehdet, kalenteri, julkaisuedut

Lehdet, kalenterit, omat nettisivut

Motiivi

Liitto julkaisee Motiivi-lehteä jonka jokainen jäsen saa kotiinsa 13 kertaa vuodessa. Lehti kertoo eri ammattien ja työpaikkojen ajankohtaisista asioista ja pitää jäsenet ajan tasalla työelämän kysymyksissä. Lehdessä tiedotetaan koulutuksista ja tapahtumista sekä muuttuvista ja pysyvistä jäseneduista. Motiivi verkkolehtitarjoaa lukijoilleen extroja, jotka liittyvät painetun lehden juttuihin.

Aktiivi

Aktiivi on työ paikkojen ja yhdistysten luottamustehtäviä hoitavien henkilöiden lehti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehdessä syvennytään edunvalvonnan ja järjestötoiminnan kysymyksiin.

Taskukalenteri

Mukava, kätevän kokoinen ajanhallintaväline, joka kulkee aina mukana. Postitetaan jäsenille vuosittain.

Omat jäsensivut netissä

Liiton nettisivujen sisällöt ovat rajoituksetta liiton jäsenten käytössä. Jäsenten sivut - Omat JHL -sivut - ovat vain liiton jäsenille tarkoitettuja palveluja.

Omat JHL -sivut tarjoavat laajempaa tietoa edunvalvonnasta, omasta sopimusalasta ja jäseneduista.Ne tarjoavat liiton jäsenille mahdollisuuden ammattialakohtaiseen verkostoitumiseen ja keskustelukenttään.

Aktiiveille jäsensivuilla on lisäksi oma Aktiivien sivut, josssa on tietoa luottamustehtäviä ja yhdistysten toimihenkilötehtäviä hoitaville JHL:läisille.

Jäsenpalvelu 24h on palvelu, jonka kautta jäsenet voivat ilmoittautua koulutukseen, maksaa jäsenmaksun suoran pankkiyhteyden avulla, päivittää omia yhteys-, työpaikka-, ammatti- ja sopimusalatietojaan. Jäsenpalvelu 24h-palvelustayksittäiset jäsenet voivat tarkistaa yhdistyksensä tärkeimmät kontaktihenkilöt.

Tutustu

Jäsenpavlelu 24h -palvelut

Kirjaudu jäsentunnuksillasi Jäsenpalvelu 24h-palveluuun

Lehtietu

JHL:n jäsenet saavat 10 euroa/vuodessa alennusta palkansaajalehtien tilausmaksusta.

Myös yhdistyksesi saattaa myöntää tukea palkansaajalehtien tilaamiseen. Kysy tuesta siis myös omasta yhdistyksestäsi.

Kun tilaat lehden, kerro ammattiliiton jäsenyydestä. Kerro myös yhdistyksesi yhteystiedot, jos se antaa lehtiedun.

Palkansaajalehtiä