Holiday Club-lomaviikot

Holiday Club lomaosakkeet

JHL:llä on Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita, jotka ovat jäsenistön käytössä.

Kohteita ovat

• Holiday Club Himos
  • Katinkulta
  • Tampereen Kylpylä
  • Naantalin Kylpylä
  • Holiday Club Saimaa -kylpylä Lappeenrannassa
  • Holiday Club Saariselkä
  • Holiday Club Ylläs

Omat JHL-sivut

Käyttäjätunnukset Holiday Clubin varauspalveluun löydät Omilta JHL-sivuilta

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Viikoilla on hakuaika, jonka jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Lomakohteet

Holiday Club Himos
Keskeiselle paikalle Himoksen laskettelurinteiden juurelle kesällä 2011 valmistunut korkeatasoinen 2 mh  huoneisto. Tilaa 4+2:lle. Varustuksena mm. sauna, koneellistettu keittiö, pesukone, kuivauskaappi, taulu-tv, kotiteatteri, laajakaistayhteydet, kesällä kaasugrilli ja 2 kpl polkupyöriä.

Holiday Club Tampereen Kylpylä
Tampereen Kylpylä,  Lapinniemessä noin 1,5 km Tampereen keskustasta sijaitsevasta kylpylästä neljän ja kuuden hengen huoneistoja. Huoneistoissa varustuksena mm. koneellistettu keittiö, joissakin huoneistoissa sauna tai poreamme, tv, radio.

Holiday Club Saimaa
Saimaan rantaan Lappeenrannan Rauhaan, vain 7 km Imatran keskustasta, syksyllä 2011 valmistuneen kylpylähotellin ja lomakeskuksen yhteydessä laadukkaasta neljän huoneiston pientalosta 2 mh:n huoneisto. Tilaa 4+2:lle. Huoneistossa varustuksena mm. koneellistettu keittiö, sauna, takka, taulu-tv, pesukone, kuivauskaappi, laajakaistayhteydet.

Holiday Club Katinkulta
Golfharju, pienkerrostalohuoneisto: Katinkullan golfkentän vierssä, lyhyen kävelymatkan päässä kylpylärakennuksesta. Tilaa: 1 mh + makuualkovi 2+2:lle. Huoneistosta näkymät joko Vuokatin vaaralle tai golfkentälle.  Varustuksena  sauna, koneellistettu keittiö, takka,  taulu-tv, kotiteatteri, laajakaistayhteydet, pesukone, kuivauskaappi, iso terassi, 2 kpl polkupyöriä kesällä.

Katinkultaranta, rivitalohuoneisto: vuodepaikat 4+2 henkilölle, 2 mh + oh + k + s, huoneisto kahdessa kerroksessa, toinen mh yläkerrassa. Varustuksena mm. liinavaatteet ja pyyheliinat kuudelle, astiasto, jääkaappi, liesi, mikroaaltouuni, astianpesukone, kahvinkeitin, vedenkeitin, leivänpaahdin, tv, pyykinpesukone, dvd, internet, hiustenkuivain, kuivauskaappi, cd-soitin, parveke. 2 polkupyörää viikoilla 20-40.

Holiday Club Naantalin Kylpylä
Studio-huoneisto Naantalin Kylpylän yhteydessä. Oma parveke ja näköala merelle. Tilaa 2+2:lle.  Huoneistossa varustuksena mm. sauna, keittiö, taulu- tv, stereot.

Holiday Club Saariselkä, Laavutieva
Kelohonkainen luhtitalo, huoneisto 1. kerroksessa. Vuodepaikat 8+2 henkilölle, oh + k + 4 mh + 3 kylpyhuone/wc + s.Varustuksena mm. liinavaatteet, pyyheliinat, hyvin varusteltu keittiö, hiustenkuivaaja, taulu-tv, mikrohifisarja, cd-radio, DVD, digiboxi kortinlukijalla, kuivauskaappi, pyykinpesukone. Ei lemmikkejä, allergiahuoneisto.

Holiday Club Ylläs
Rautamajat: vuodepaikat 4+2 henkilölle, 1 mh+ parvi, oh + keittiö + s. Varustuksena mm. liinavaatteet, pyyhkeet, astiasto 6 henkilölle, jääkaappi, liesi, mikroaaltouuni, astianpesukone, tv, pyykinpesukone, dvd, internet, hiustenkuivain, takka ja takkapuut, 2 polkupyörää viikoilla 20–40.