JHL:n ja LUMO:n Vuokra-asunnot

JHL:n ja LUMO:n vuokra-asunnot

JHL:n omat asunnot

Liitto vuokraa aravalainoitettuja sekä vapaarahoitteisia asuntoja Helsingissä. Asuntoja voi hakea ympäri vuoden. Hakeminen ei edellytä JHL:n jäsenyyttä.

Huomaathan, että valtion myöntämällä arava- ja korkotukilainalla rakennettujen talojen asukasvalinta perustuu tarveharkintaan. Mikäli haet asuntoa näistä kohteista, kysytään asuntoa hakiessasi myös tuloihin ja varallisuuteen liittyviä tietoja. Mikäli haet ainoastaan vapaarahoitteista asuntoa, ei vastaavia selvityksiä tarvita.

JHL:n asuntojen hakemuslomake (pdf)

Täytä lomake, tallenna ensin omalle koneellesi, klikkaa alla olevaa Lähetä asuntohakemus -kuvaa, liitä hakemus viestin liitetiedoksi. Laita sähköpostin aihekenttään: Asuntohakemus.

Hakemus on voimassa 6 kuukautta.

Haettavana on seuraavien kiinteistöyhtiöiden mahdollisesti vapautuvat asuinhuoneistot:

Asuntoja Helsingissä
Kiinteistö Oy Koskelanpuisto
Juhana-Herttuantie 8,
00600 Helsinki
(aravakohde)

Kiinteistö Oy Punahilkantie 6
Punahilkantie 6,
00820 Helsinki
(aravakohde)

Kiinteistö Oy Helsingin Tervapääskynen
Eläinlääkärinkatu 5
00580 Helsinki
(vapaarahoitteinen kohde)

Tiedustelut joko puhelimitse numerosta 010 7703 294 tai sähköpostilla  asunnot@jhl.fi

Huoneistotyypit ovat 1h + kk - 4h + k.

Mikäli lähetät hakemuksen postitse, osoite on:

Pääkaupunkiseudun taloyhtiöt
JHL/ asuntohakemus
PL 101
00531 Helsinki

LUMO:n vuokra-kodit

JHL:n jäsenillä on mahdollisuus hakea asuntoa LUMO:n monipuolisesta asuntotarjonnasta. LUMO pyrkii löytämään hakijalle vuokra-asunnon mahdollisimman joustavasti. Asuntohakemuksen voi jättää nettisivujen kautta tai toimittaa lähimpään LUMO-kotikeskukseen.

Nettisivuilta löydät tietoa uudiskohteista ja vapautuvista asunnoista. Asuntohakemus on voimassa 3 kuukautta. Merkitse asuntohakemuksesi lisätietoihin maininta: Olen JHL:n jäsen.

ja LUMO-kotikeskukset eri puolella Suomea.