Lomaetuja ja alennuksia

Utkujärven majat ja Unarin kämppäkartano

Työläisnuorten tuki ry:n tasokkaat leiri- ja lomakeskukset Lapissa ovat JHL:läisten ja liiton yhdistysten käytettävissä alennettuun hintaan.

Alennus normaalihinnoista on 15 prosenttia.

Utkujärven majat Muoniossa
Unarin kämppäkartano Sodankylässä

PHT:n hyvinvointilomat

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry tukee työikäisten ja heidän perheidensä terveyttä ja hyvinvointia järjestämällä lapsiperheille ja työikäisille aikuisille 1.askel-hyvinvointijaksoja noin 30 kohteessa ympäri Suomen.

PHT ry on terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen järjestö ja SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry:n jäsenjärjestö. Toiminta aloitettiin 1.1.2012. RAY rahoittaa PHT:n toimintaa.

PHT:n 1. askel -ohjelmat
PHT:n nettisivut

Solaris kylpylät

SAK:n jäsenliiton jäsenenä JHL:läiset ovat oikeutettuja 10 prosentin alennukseen kylpylälomista. Alennus koskee kylpylöiden normaaleja huonehintoja. Alennus ei koske lomapaketteja eikä muita yksittäisiä palveluja. Ei juhlapyhinä.
Varauskoodi ”SAK-SOLARIS".

Ryhmille Solaris kylpylät tarjoavat 5 prosentin alennuksen normaaleista ryhmämajoitushinnoista kokouspäivien, virkistyspäivien sekä ryhmälomien
viettoon (ei juhlapyhinä).

Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Koskee vain uusia varauksia.

www.rauhalahti.fi
puh. 030 608 30, Kuopio
myynti@rauhalahti.fi

www.paivakumpu.fi
puh. 030 608 40, Lohja
myynti@paivakumpu.fi

www.summassaari.fi

puh. 030 608 50, Saarijärvi

myynti@summassaari.fi

Finland Easy Holiday

Finland Easy Holiday tarjoaa loma-asuntoja vuokralle Puhkaharjun Tuunaansaaresta. Loma-asunnot ovat joko neljän tai kuuden hengen asuntoja.

Tuunaansaaren loma-asunnot

Kylpylähotelli Kuntoranta

Varkauden liepeillä sijaitsevan Kuntoranta tarjoaa JHL:n jäsenille paitsi järjestölomia, myös muita etuja.

Kuntorannan nettisivuilta kohdasta: Edut yhteistyökumppaneille
Kuntorannan järjestölomat vuodelle 2014

Hiihtokeskus Paljakan rinne- ja majoituspalvelut

Edut:
Päiväliput – 20 %
Alennus keskusvaraamon kautta tehdyistä mökkimajoituksista  -15 € / varaus
Keskusvaraamon puh. 08 755 120

Edun saa hiihtokeskuksen lipputoimistosta jäsenkortin esittämällä. Edun saa myös jäsenen perheenjäsen jäsenen ostaessa palveluita.

Tutustu

Lisätietoa Paljakan matkailu- ja hiihtokeskuksen nettisivuilta.

Suomen Retkeilymajajärjestö-SRM:n jäsenedut

Hostelling International –ketjun jäsenkortin saat alennettuun hintaan 12 € (normaali hinta 17 €).

Alle 17-vuotiaat jäsenet voivat ostaa kansainvälisen juniorikortin hintaan 5 € (normaali hinta 10 €).

4-16 –vuotiaan lapsen kortti maksaa 2 € silloin, kun vanhemmat ostavat  samanaikaisesti itselleen kortit. Myös ryhmille on olemassa oma hostellikortti (vähintään 10 hlöä).

Kortin voi ostaa/tilata SRM:n verkkokaupasta. Korttia myyvät myös SRM:n asioimistot.

Kansainvälisellä kortilla saa alennusta myös kotimaan majoituspaikoissa.

Jäsenedut saat todistamalla jäsenyytesi. Parhaiten jäsenyyden todistaminen käy voimassa olevalla jäsenkortilla, jossa on SRM:n kolmiologo.

Tutustu

Jäsenetuihin SRM:n nettisivuilta. Retkeilymajajärjestön sivuilta näet paitsi kotimaan hostellit, myös ulkomaiden hostellit.

Työväen Retkeilyliitto

JHL:n jäsenet voivat majoittua kohtuuhinnalla myös Työväen Retkeilyliiton TRL:n majoissa ympäri Suomea.

Luontoystävien kansainvälinen liitto NFI

JHL:läiset voivat majoittua kohtuuhinnalla Luonnonystävien kansainvälisen liiton NFI:n majoissa eri puolilla Keski-Eurooppaa.

NFI:n majaluettelossa olevia ulkomaisia kohteita voi varata TRL:n toimiston kautta. NFI:n majaluettelo karttoineen löytyy Internetistä Luonnonystävien kansainvälisen liiton sivuilta