Risteilyedut Tallink, Silja Line ja Viking Line

JHL:n jäsenenä edullisesti laivalle

Tallinkin ja Silja Linen jäsenedut

Tallink Silja ja Club One tarjoavat jäsenetuna Club One Silver-tason edut JHL:läisille. Silver-tason etuihin kuuluu mm. 20% perusalennus sekä 35% ennakkovaraajan etu tietyistä normaalihintaisista tuotteista.

Lisätietoa clubone.fi lisäedut

Erikoisliittymiseen tarvitset JHL-asiakasnumeron. Saat sen Omat JHL-sivut jäsensivuilta.

Mikäli olet jo Club One –jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirryt Silver-tasolle.

Ilmoita Club One kanta-asiakasnumerosi ja JHL:n asiakasnumero osoitteeseenerikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröidyt sopimusetuasiakkaaksi ja saat postitse tarvittaessa Silver –tason kortin.

Hintatiedot ja varaukset :
Silja Line, puh. 0600 174 552
Tallink, puh. 0600 15 700
(1,72€/vastattu puhelu + aina pvm/mpm)

Viking Linen jäsenedut

Viking Line tarjoaa JHL:n jäsenille etuja vapaa-ajan matkoista. Matkaa varattaessa on syytä kertoa jäsenyydestä ja varauduttava esittämään JHL:n jäsenkortti lippuja lunastettaessa.

Vinking Line - JHL edut

Eckerö Linen jäsenedut

Eckerö Line tarjoaa JHL:n jäsenille ja yhdistyksille edullisia risteilyjä ja reittimatkoja.

Jäsentarjouksiin kirjautumalla jäsensivuille Omat JHL-sivut/Jäsentarjoukset
Katso myös Eckerö Linen nettisivut