Muita liittymistapoja

Tilaa liittymislomake

Voit tilata liittymislomakkeen ja oheismateriaalin myös postitse. Tilaa liittymislomake.

Liity aluetoimistossa

JHL:llä on 14 aluetoimistojen toimipistettä. Mene lähimpään toimistoon ja täytä siellä liittymislomake. Aluetoimiston henkilöstö auttaa lomakkkeen täyttämisessä ja lähettää sen eteenpäin.

Työpaikalla liittyminen

Tiedustele työtovereiltasi, kuka siellä toimii JHL:n luottamusmiehenä tai paikallisen JHL-yhdistyksen aktiivina. Heitä voit pyytää täyttämään kanssasi sähköisen liittymislomakkeen tai saat paperisen liittymislomakkeen ja valtakirjan jäsenmaksun perintäsopimusta varten.

Palauta paperinen lomake täytettynä yhteyshenkilöllesi. Hän toimittaa sen yhdistyksen hallitukselle hyväksymistä varten. Yhdistyksen hallitus hyväksyy sinut jäseneksi ja huolehtii, että jäsenmaksun perintävaltakirja menee työnantajallesi.