Liiton lomapaikat

Lomakeskus Livohka Posiolla

Lomakeskus Livohka sijaitsee Posiolla, luonnonkauniilla paikalla Livojärven rannalla. Lomakeskus on ensisijaisesti tarkoitettu jäsenistön omaan käyttöön.

Livohkan alue on Hirsiniemen retkeilyalueen vieressä. Lomakeskus tarjoaa pohjoisen Suomen elämyksiä: rikkumatonta luonnonrauhaa, upeita patikointi-, hiihto- tai kalastusmahdollisuuksia. Lähellä ovat Rukan ja Posion Kirintovaaran laskettelukeskukset.

Levimaja ja lomaosake Kittilässä

Lomamökit Levimaja Kittilän Sirkan kylässä ja lomaosake Levitunturilla ovat ensisijaisesti tarkoitettuja osastojen ja yhdistysten käyttöön, retkiin ja tapahtumiin. Varaustilanteen mukaan niitä tarjotaan myös jäsenille.

Suojala Hartolassa

Hartolan luonnonkauniissa, rauhallisessa järvimaisemassa sijaitseva mökki on tarkoitettu ensisijassa yhdistysten koulutus- ja virkistyskäyttöön, mutta sitä tarjotaan myös yksittäisille jäsenille ja perheille - varaustilanteen mukaisesti.

Hamaran mökki Sodankylässä

Sodankylän Unarin-Luusuassa on Terveydenhoitoalan opinto- ja lomatoimintasäätiön omistama Hamaran mökki, jota JHL:n jäsenet ja yhdistykset voivat vuokrata käyttöönsä.

Laakasalon huvila Lopella

Terveydenhoitoalan opinto- ja lomatoimintasäätiö tarjoaa Lopen Laakasalosta lomahuvilan JHL:n jäsenten ja heidän perheittensä käyttöön. Laakasalon alue ja ympäristö tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet vapaa-ajan viettoon.