Koulutus

Liitto kouluttaa, kun niin haluat

Koulutuksen avulla JHL:n jäsenet saavat tietoa, apua ja varmuutta erilaisiin työelämän tilanteisiin.

JHL tarjoaa jäsenilleen paitsi edunvalvonta- ja järjestökoulutusta, myös ammatillista koulutusta opintopäivien muodossa ja harrastekursseja eri teemojen ympäriltä. JHL:n koulutuskalenterista liiton kurssit löytyvät kätevimmin.

Tutustu

Kursseja jäsenille
Kursseja luottamushenkilöille
Kursseja yhdistyksessä toimiville

Liiton koulutus on rahan arvoinen jäsenetu!

JHL maksaa matkat, majoituksen, täysihoidon sekä opetuksen kustannukset. Rahana se merkitsee useita satoja euroja.

TSL:n koulutusta edullisesti

Paranna ATK-osaamistasi jäsenetuhintaan! TSL tarjoaa JHL:n jäsenille ATK-koulutusta reiluin alennuksin:

• 20% alennusta tietokoneen A- ja AB-ajokorttikursseista sekä kansalaisen @-korttikurssista
  • 10 % alennusta muista ATK-kursseista

Kursseja järjestetään viidellä paikkakunnalla (Helsinki, Mikkeli, Tampere, Turku, Lappeenranta) ympäri vuoden. Tutustu TSL:n kurssikalenteriin.

Muistathan ilmoittautuessasi mainita JHL:n jäsenyydestä.

Kurssien järjestäjällä on opetusministeriön vahvistama oikeus toimia ammatillisen lisäkoulutuksen järjestäjänä. Suorittamastasi kurssista saa tarvittaessa myös todistuksen, josta on hyötyä työelämässä.

Lisätietoja TSL:n koulutuksesta järjestön kotisivuilta.

Päivitetty: 25.2.2014